Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.07.2017 05:23 - Ronaldo fortæller Real Madrid: Aldrig sagt at forlade holdet
Автор: fotbollsskor2017 Категория: Спорт   
Прочетен: 119 Коментари: 0 Гласове:
0



 Efter afslutningen af ​​sжsonen rapporterer pressen, at Ronaldo har til hensigt at forlade Real Madrid en hurtig sensation, og spekulationer om Ronaldos nжste klub var et varmt emne. Ifшlge de seneste nyheder fra de spanske medier har Ronaldo fortalt Real Madrid, at han aldrig sagde, at han ville forlade Real Madrid i sommer.Billige Fodboldstшvler online shop, er begyndt at rabat, hurtigt bestille det.


Ifшlge rapporten "Secret News" planlжgger Ronaldo at holde sin familie i Spanien, efter at hans tvillinger blev fшdt, hvor medierne citerede et citat fra Ronaldo, fortalte Real Madrid: "Jeg sagde aldrig, at jeg forlod Real Madrid, jeg sagde, at jeg fшlte mig ondt nеr Jeg spiste sammen med mine holdkammerater, jeg fшlte mig misbrugt og forfulgt som en dеrlig person, og jeg havde opfyldt min skattelovgivning i overensstemmelse med mit rеd og rеd i Storbritannien og Spanien. "

Fra den hemmelige nyhed rapporterede denne nyhed, at Ronaldo ikke шnsker, at disse problemer har direkte indflydelse pе hans karriere, og han hеber at fortsжtte som en nшglespiller i Real Madrid. Tidligere rapporter pеpegede, at Ronaldo var rasende i behandlingen af ​​skatteproblemer. Ifшlge holdets avis, hvis Ronaldo offentligt kom frem for at udtrykke sit шnske om at forlade Real Madrid, vil Paris Saint Germain trжffe foranstaltninger for at prшve at underskrive Ronaldo. Fodboldstшvler butik for at sжlge Billige Ronaldo fodboldstшvler, den nye starter direkte marketing center.

Fшr fшr fшrte Ronaldo Portugal til Confederations Cup, men i semifinalen Portugal tabte til Chile, kom ikke ind i finalen. Ronaldo viste sig heller ikke i tredje og fjerde finale, og derefter Portugal efter et hеrdt spil i tredjelandet. Runner-up spil og endelig vandt den mexicanske, vandt tredjepladsen i konkurrencen. Leder du efter Billige Ronaldo fodboldstшvler? Vores produkter bliver diskonteret, kom og bestil det nu, og du fеr flere tilbud.




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: fotbollsskor2017
Категория: Спорт
Прочетен: 4995
Постинги: 28
Коментари: 0
Гласове: 0
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930